ANSKUN KAMMARISTA:

sunnuntai 31. elokuuta 2014

Blog hop


Brucksflickan haastoi minut vastaamaan näihin kysymyksiin, joten tokihan minä vastailen. Linkistä pääset katsomaan, mitä hän on vastaillut. 


1.What am I working on right now? Mikä on työn alla juuri nyt?
 Nyt juuri ei ole kesken kuin yksi tagi joka ehkä jääkin keskeneräiseksi, koska en ole oikein tyytyväinen siihen ja tänään on viimeinen päivä osallistua Tim Holtzin elokuun tagihaasteeseen (ellen sitten tee uutta kokonaan) Eilen sain kaikki keskeneräiset valmiiksi, yhden DT-työn (olen vain vieraileva DT), skräppisivu CSI haasteeseen ja Altered Book. Muistin, että onhan minulla yksi canvas kesken, pyöreä sellainen joka odottaa lisäideoita.

2.How long does it take me to create a project? Kauanko työn valmistumiseen menee?
Riippuu siitä mitä olen tekemässä. Skräppisivuun voi mennä pari tuntia ja enemmänkin, jos on jotain minkä pitää saada rauhassa kuivua. Isommat työt kuten tuo Altered Book, jonka eilen sain valmiiksi, valmistuvat parissa päivässä, canvaksiin voi mennä joskus enemmänkin aikaa. Onnittelukortissakin menee se pari tuntia, koska yleensä teen täsmäkortteja ja niiden miettimiseen kuluu aikaa.

3.What are my favorite things to create with a moment? Mikä on lempiväline/ aine tällä hetkellä?
Ehdottomasti gesso ja akryylimaalit. Tykkään kovasti sotkea maaleilla, misteistä olen myös tosi innostunut.
Kaikki mahdolliset aineet on kivoja kokeilla. Lempiväline on kädet/sormet, kuten aika monella. Käsin vaan saa paremmin kaiken levitettyä, tykkään sotkemisesta. Aina on maalia milloin missäkin.

4. How does my writing/creating process work? Miten minun kirjoitus/luomisprosessi etenee?
Luomisprosessi on välillä todella hidas. Mietin ja mietin ja olen välillä epätoivoinen, mutta kun alkaa tekemään tai nukkuu yön yli, jostain se idea tulee mieleen ja homma etenee. 

5.How do I become inspired and stay inspired? Mistä inspiroidun ja miten pysyn
 inspiroituneena?
Inspiroituminen onkin jännä juttu, kun kuljen, ihan missä vaan näen koko ajan jotain, mitä voisi käyttää töihin joko asettelussa, materiaalina tms. Tätä on todella vaikea selittää, se vain on niin että olen tässä hommassa niin syvällä, että se kulkee koko ajan mukana.


6. What is my signature style? Mikä on minun tyylini?
Ehdottomasti Mixed media, paljon kaikkea, värikäs, moniulotteinen.

 Netissä on pyörinyt kaksi samantyyppistä haastetta viimeisen vuoden ajan,joten todella moni on jo tähän osallistunut. Parilta kysyin, että haluaako osallistua tähän, mutta eivät olleet nyt innokkaita. Jätänkin tämän nyt sitten sen varaan jos joku tuntee halua osallistua tähän.

13.9.2014 Haastan Enkulin tähän mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit ja vielä kivempi jos kommentoit.