ANSKUN KAMMARISTA:

maanantai 29. syyskuuta 2014

Uusi Art Journal kirja



Etukansi

Takakansi


Olen pitkään halunnut tehdä isoa Art Journal-kirjaa, johon voi tehdä vähän suurempia juttuja kuin tuohon pieneen, joka kohta alkaa olla jo täytettykin.

Muistin, että mulla on iso paksuhko vihko, johon olin kerännyt nukenteko-ohjeita yms. Nukkeja tuli tehtyä tasan kaksi joten vihko jouti muuhun käyttöön.

Vihko on iso 29,5 x 20,5 joten siihen saa vaikka mitä tehtyä, ei tarvitse tilaa säästellä.

Ajatus lähti oikeastaan siitä, että kun himoitsen kovasti Luminarten Silks-maaleja niin niitä odotellessa mietin, että mitähän maalailisin Luminarten H2O vesiväreillä. Kohtahan mulla on käsissä ainakin muutama Silks, ehkäpä jo huomenna :)

Halusin tehdä jotain todella värikästä isolle pinnalle ja kun olen pitkään ihaillut Helioskoopin upeita itse tehtyjä vihkoja, jotka on todella upeita.

Eksyin myös Piony and Parakeet sivustolle, jota pitää suomalainen taiteilija. Nähtyäni ihanat värikkäät taideteokset, tajusin heti mitä haluan tehdä.

Oli ihanaa vaan maalailla miettimättä sen kummemmin mitä tulee.

8 kommenttia:

  1. Ihana. Upeaa kun olet käyttänyt paljon värejä. Tästä tulee hyvälle tuulelle kun tätä katselee

    VastaaPoista
  2. Todella kaunis. Ihanan värikäs.

    VastaaPoista
  3. Upean ihanaa värien ilotulitusta!

    VastaaPoista
  4. Ihana ! Onko sateenkaari laskenut värinsä sateen mukana kirjallesi vai keijukaiset puhaltaneet keijutomun siipiensä liikkein? Olkoonpa taikasi mikä tahansa, ihana on!
    -VIlimarika

    VastaaPoista
  5. Nytpä minäkin pääsen opettelemaan. KIITOS ihanasta kirjasta, joka tuli eilen. Onneksi maaleja ja suihkeita on juuri saapunut minulle postiin, että pääsen opettelemaan apinanraivolla.

    VastaaPoista
  6. Kiitos Ansku. Tää on vaan niin hauskaa. Helioskooppi kuittaa ja jatkaa...

    VastaaPoista
  7. Ihanan värikäs! Just mun tyylinenkin ;)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit ja vielä kivempi jos kommentoit.