ANSKUN KAMMARISTA:

perjantai 6. helmikuuta 2015

Inspiroituneena Dina Wakleysta

klik verkkokauppaan -> josta saa ostaa kirjan, hankin itse e-kirjan hätäisenä ihmisenä :)

Olen tietoisesti koittanut vältellä Dina Wakleyn tuotantoa, maaleja, pensseleitä, leimasimia ja töitä.

Tällä viikolla en enää kyennyt välttelemään töitä, vaan aloin tutkia tarkemmin mitä kaikkea ihanaa hän on tehnyt.

OLEN MYYTY, ehkä jopa enemmän kuin mistään tähän asti.

Tämän tein ihan ensin. Helppoa ja nopeaa ja kivaa jälkeä.
Yleensä turhaan tuntitolkulla näiden kanssa, mutta tässä tosiaankin sai antaa mennä vaan ja kaunis lopputulos oli äkkiä valmis. 


Seuraavana oli vuorossa kasvot. Olen kasvoja piirtänyt ja maalannut lähes koko ikäni, mutta nyt oli kiva koittaa eri tyyliä. Tosin tein näistä ehkä liiankin siistit. Dinan tyyliin vähän keskeneräiset kasvot on jotenkin mielenkiintoisemman näköiset. Olen kyllä näihin ihan tyytyväinen.
Hiukset saa tehtyä muutamalla siveltimen vedolla ja hyvää jälkeä tulee. Turha tuhrata tuntitolkulla joka hiusta kohdalleen. 

Kasvojen piirtämiseen ja värittämiseen löytyy videot youtubesta, joten eikun kokeilemaan jos innostuit.

En jaksa nyt alkaa videota tähän laittamaan kun ne löytyvät helposti haulla. 

EDIT: 7.2.2015
Tein vielä yhden isomman kuvan, nämä syntyvät todella nopeaan tahtiin.

Aivan mahtava tuo Klemmarikellarista ostettu Art Journal kirja, joka kyllä tällä hetkellä on sieltä loppu.











1 kommentti:

  1. Sain juuri eilen saman, ihanan kirjan! Minäkin olen myyty! Ja työsi ovat kauniita ja herkkiä, kirjan hengen mukaisia, mutta omiasi :-)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit ja vielä kivempi jos kommentoit.